SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Współpraca Kazar z Braughman Group Media: Kampania „Life is Celebration”

Braughman Group Media prezentuje wyjątkową, jesienną kampanię outdoorową – „Life is Celebration" dla marki Kazar. Kampania ta, eksponowana na 13 topowych wielkich formatach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku, podkreśla unikalny styl i jakość produktów Kazar, łącząc nowoczesność i elegancję. Dzięki starannie dobranym, strategicznym lokalizacjom, nośniki reklamowe, o łącznej powierzchni prawie ośmiu tysięcy metrów kwadratowych, przyciągają wzrok i zapewniają maksymalną widoczność w miejskiej przestrzeni.

Realizacja Braughman Group Media dla marki KazarRealizacja Braughman Group Media dla marki Kazar

Główne przesłanie kampanii to celebracja życia w każdej jego formie. Marka Kazar, znana z elegancji i luksusu, poprzez tę kampanię pragnie podkreślić, że każda chwila życia zasługuje na wyjątkową oprawę. „Life is Celebration” to slogan, ale również filozofia, która zachęca do cieszenia się codziennymi momentami i nadania im odrobiny luksusu. Ta kampania ma na celu zainspirować konsumentów do celebrowania życia poprzez wybór wyjątkowych produktów Kazar, które dodadzą blasku każdej okazji.

 

Kazar to nie tylko marka, ale również wspólnota ludzi, którzy podzielają pasję do życia i jego celebracji. Produkty Kazar są manifestacją oryginalnej osobowości – pełnej klasy i stylu, filozofii życia, śmiałych wizji i wartości.

Flagowe nośniki reklamowe Braughmam Group Media zapewniają doskonałe warunki do długotrwałego kontaktu z reklamą. Każdy element kampanii Kazar został zaprojektowany z myślą o efektywności i zaangażowaniu odbiorców. Przykładając dużą wagę do detali i wyboru strategicznych lokalizacji, kampania przyciąga uwagę i skutecznie komunikuje wartości marki Kazar.

 

Reklamy charakteryzują się doskonałą ekspozycją i długim najazdem, co gwarantuje precyzyjny kontakt z reklamą. Lokalizacja w pobliżu centrów handlowych, m.in. takich jak Złote Tarasy w Warszawie, Arkady Wrocławskie, Avenida w Poznaniu oraz ruchliwych skrzyżowań zapewnia ogromny traffic, a czas kontaktu z reklamą jest wydłużony dzięki obecności sygnalizacji świetlnej.

 

Według Badania Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej „Reklama OOH – 1 kw. 2024”, Braughman Group Media jest liderem reklamy wielkoformatowej. Specjalizujemy się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. W naszym portfolio znajduje się ponad 370 powierzchni wielkoformatowych, 80 prestiżowych powierzchni muralowych oraz sieć spektakularnych nośników DOOH w całym kraju.