systematyczne projektowanie, gromadzenie, analizowanie i prezentowanie danych celem doskonalenia marketingowego procesu decyzyjnego.
Inaczej: badania marketingowe to zespół czynności, zbierania i przetwarzania informacji o: rynku, konsumpcji, potrzebach i mechanizmach kierujących postępowaniem ludzi, działaniach konkurencji i efektach podjętych decyzji. Badania marketingowe muszą być kompleksowe, systematyczne oraz poparte właściwą metodologią ich prowadzenia i wiarygodnymi źródłami informacji. Celem badań marketingowych jest dostarczenie informacji, które zastępują i uzupełniają dotychczasowe doświadczenia, co w konsekwencji zmniejsza ryzyko, które jest nieodłącznym elementem działalności gospodarczej [wikipedia.org].
STANOWISKO | FIRMA | REGION |
---|---|---|
Redaktor Treści Wideo | Platforma VOD WOW |
mazowieckie |
Director of Video Content Strategy and Execution | Platforma VOD WOW |
mazowieckie |
GRAFIK /GRAFICZKA | Wydawnictwo Zwierciadło |
mazowieckie |
Head of Production | Platforma VOD WOW |
mazowieckie |
DZIENNIKARZ - PREZENTER NOCNYCH FAKTÓW RMF FM | Grupa RMF |
małopolskie |
DZIENNIKARZ - REPORTER EKONOMICZNY RMF FM WARSZAWA | Grupa RMF |
mazowieckie |
Dziennikarz | Wydawnictwo Wspólnota |
Cała Polska |
Wydawca Portalsamorzadowy.pl | Grupa PTWP |
śląskie |
Dziennikarz/Dziennikarka Portalsamorzadowy.pl | Grupa PTWP |
mazowieckie |
Inspektor ds. social mediów w Biurze Prezydenta | Urząd Miejski w Gdańsku |
pomorskie |
Realizator materiałów promocyjnych | GPLUS PRODUCTION |
małopolskie |
Asystent produkcji | GPLUS PRODUCTION |
małopolskie |
Montażysta / Asystent montażysty | GPLUS PRODUCTION |
małopolskie |
INŻYNIER WOZU SATELITARNEGO | Telewizja Polsat |
mazowieckie |
Wydawca programów telewizyjnych | Mass Koncept |
małopolskie |
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl