Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-12-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

Za nami wieczór lokalnych wrażeń w Mercure Kraków Stare Miasto

W hotelu Mercure Kraków Stare Miasto odbyła się pierwsza odsłona Local Days By Mercure. Będące częścią kampanii #DiscoverLocal wydarzenie miało na celu pokazanie, jak marka hotelowa otwiera się na lokalną kulturę, tradycję i smaki. Zgromadzeni goście mogli obejrzeć pokazy kolekcji krakowskiego stylisty fryzur i projektanta – Claudiusa, występ Magdy Steczkowskiej oraz liczne, przygotowane przez hotel atrakcje. 

Wydarzenie, w którym udział wzięło ponad 200 osób, poprowadziła Dorota Gardias, dziennikarka i prezenterka telewizyjna.

 

Program Discover Local i realizowane w ramach tego projektu Local Days by Mercure Kraków Stare Miasto, były okazją do podkreślenia powiązań #Mercurehotels z lokalnym rzemiosłem, kuchnią i tradycjami miejsc, w których znajdują się obiekty tej marki.

 

28 listopada, w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto, zobaczyć można było to, co łączy hotel z lokalnym otoczeniem. Wśród atrakcji znalazł się pokaz najnowszej kolekcji Claudiusa – Claudius Scissor - utalentowanego krakowskiego projektanta mody i kreatora fryzur, założyciela i dyrektora kreatywnego Claudius Hair Treser Academy.

 

Wśród obecnych na wybiegu modeli zobaczyć można było m.in. Daniela Borzewskiego, aktualnego Mistera Polski, a także dwóch Wicemisterów – Olka Ramutkowskiego i Adriana Pętera. Magię wieczoru podkreślił występ zakochanej w Małopolsce, charyzmatycznej wokalistki Magdy Steczkowskiej.

 

Lokalne smaki Krakowa

Na zgromadzonych gości, poza lokalnymi akcentami modowymi i muzycznymi, czekały również doświadczenia kulinarne przygotowane przez Macieja Plutę – Szefa Kuchni hotelu Mercure Kraków Stare Miasto i jego zespół. Inspiracją był Stary Kleparz, najstarsze nieprzerwanie działające targowisko w Krakowie, położone tuż za hotelem. Serwowane, podane w nowoczesnej odsłonie dania, opierały się na produktach regionalnych i reprezentowały smaki charakterystyczne dla regionu.

Jesteśmy dumni, że podczas takich wydarzeń, jak Local Days by Mercure możemy pokazywać Kraków od prawdziwej, żywej strony. Autentyczność to dla nas smaki, partnerzy i prawdziwa gościnność, których po raz kolejny, dzięki pracy całego zespołu mogliśmy wspólnie doświadczyć – powiedział Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.

Magia wieczoru

Kuchnia, muzyka i moda, stanowiły doskonałe rozpoczęcie tego magicznego wieczoru.
W wydarzenie zaangażowało się ponadto kilkunastu partnerów, wśród których obecni byli:
PGD Volvo Cars, krakowska firma, która od ponad 30 lat tworzy jedną z najsilniejszych w Polsce firm motoryzacyjnych i która w ramach wieczoru zapewniła ekspozycję pięciu luksusowych aut marki Volvo, synonim wieloletniej tradycji i rękodzieła, producent ręcznie wytwarzanych much: Muchy Wąsowski, rodzinna firma z wieloletnimi tradycjami w branży pszczelarskiej – Gospodarstwo Pasieczne Łysoń, oferująca wysokiej jakości wina winnica Jura, pracownia ceramiczna SOLO KOLEKTYW, a także producent niebanalnych skarpet KREBO, producent żywności ekologicznej Charsznickie Pola Natury, pracownia VELOUR CAKE STUDIO oraz ASSIETE PRACOWNIA CUKIERNICZA, Tłocznia Maurera z bestsellerem Śliwowica Łącka i Browar Trzy Korony, Zegarki Bulova - znana i ceniona, marka zegarków z bogatą historią, a także oferująca niemal 250 sklepów w sercu Krakowa Galeria Krakowska.

Niezwykłą, przygotowaną przez Mercure Kraków Stare Miasto niespodzianką było także uroczyste odsłonięcie mapy atrakcji Discover Local. Na ręcznie malowanej, dostępnej dla wszystkich gości grafice zaznaczone zostały najważniejsze miejsca, które będąc w Krakowie należy zobaczyć - również te nieoczywiste.

Hotel inspirowany miastem

Mercure Kraków Stare Miasto to nowoczesny hotel usytuowany w samym sercu stolicy małopolski. Swoim gościom oferuje 198 przestronnych, wygodnych pokoi o wysokim standardzie. Wystrojem oddaje krakowski styl i klimat. Przykładem tego są m.in. fotele przypominające królewski tron, złote lampy nawiązujące designem do królewskich koron, dywany przypominające arrasy, a także posadzka w lobby, wykonana na wzór tej znajdującej się na Wawelu. W lobby wita gości multimedialny portret Barbary Radziwiłłówny, który co kilkanaście minut ożywa, zabierając ich na wędrówkę po Krakowie. Atrakcją jest też brand wall marki Mercure, czyli czterometrowa ściana w nowoczesnym lobby z wydrukowanymi w technologii 3D kopiami Głów Wawelskich. Hotelowa Restauracja Winestone, to jedyne takie miejsce w Krakowie, gdzie Goście mają możliwość zasmakowania dań kuchni regionalnej czy międzynarodowej. 
Discover Local
Discover Local to coś więcej niż hotelowy wystrój inspirowany regionem. To doświadczenie, dzięki któremu goście Mercure mogą zasmakować autentycznej regionalnej kuchni, tradycji, a także lokalnego rzemieślnictwa i dziedzictwa. Dzięki Discover Local, Mercure tworzy opcje wydarzeń, pozwalających na poczucie ducha miasta i poznanie go od prawdziwej, żywej strony. Local Days by Mercure Kraków Stare Miasto stanowi zatem symboliczne podziękowanie dla wszystkich, którzy przez lata wzajemnej współpracy budują tradycję lokalnej kultury. Spotkanie z nimi w oryginalnych, pełnych historii murach jest swoistym uhonorowaniem wielkiej pasji i nieskończonych inspiracji, które są dziś motywacją do dalszej działalności Mercure Kraków Stare Miasto. 




Słowa kluczowe:kraków, discoverlocal

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS