Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-02-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Włókna aramidowe - stosowane w lotnictwie i oponach Nokian Tyres

150x110

Zwiększona trwałość i jeszcze lepsza ochrona podczas jazdy w wymagających warunkach

Zapobiegaj przebijaniu opon – wzmocnione aramidowe ściany boczne skutecznie chronią przed wszelkimi uszkodzeniami

Parkowanie na krawężniku lub jazda po dziurawej nawierzchni mogą przyczynić się do poważnego uszkodzenia opon. Taki sam efekt mogą wywołać również odłamki kamieni. Jeśli opona uderzyła w twardy i ostry przedmiot, należy natychmiast skontrolować jej stan w punkcie sprzedaży opon. Uszkodzenie ściany bocznej zwykle kończy się koniecznością kupna i montażu nowej opony.

Technologia aramidowej ściany bocznej opracowana przez Nokian Tyres zapewnia niespotykany dotąd poziom wytrzymałości i ochrony podczas jazdy w wymagających warunkach drogowych. Wytrzymałe syntetyczne włókno aramidowe wchodzi w skład mieszanki, z której produkowana jest opona, i wzmacnia jej ściany boczne. Dzięki włóknom aramidowym opona jest bardziej odporna na uderzenia i przecięcia, czyli uszkodzenia, które mogłyby z łatwością ją zniszczyć i tym samym zakłócić podróż.

Wartość dodana dla klientów

Nokian Tyres rozszerza zastosowanie swojej technologii Aramidowej Ściany Bocznej w oponach do SUV-ów, zaprojektowanych z myślą o jeździe w zmiennych i wymagających warunkach pogodowych panujących zimą. Na początku 2017 roku ta unikalna technologia, która zapewnia oponom dodatkową ochronę i jeszcze większą trwałość, zostanie zastosowana w  szerszej gamie produktów.
Z czasem włókna aramidowe znajdą się także w oponach zimowych Nokian Hakkapeliitta LT oraz oponach letnich Nokian Rotiiva.

„Otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii od kierowców SUV-ów, którzy podkreślali praktyczny wymiar tego rozwiązania. Włókna aramidowe, które zwiększają wytrzymałość opon, zapewniają naszym klientom jeszcze więcej kilometrów beztroskiej jazdy. Przypadkowe uszkodzenia opon mogą wiązać się z wysokimi kosztami, niemniej jednak technologia aramidowej ściany bocznej, która chroni oponę przed bocznymi uderzeniami, może skutecznie zapobiegać wielu usterkom” – mówi Petri Niemi, dyrektor ds. zarządzania produktem w Nokian Tyres.

„Nieustannie rozwijamy nasze produkty. Pracujemy także nad udoskonalaniem parametrów istniejących już produktów, tworząc tym samym wartość dodaną dla naszych klientów
i dystrybutorów” – dodaje Niemi.

Konstrukcja aramidowej ściany bocznej jest wyjątkowo odporna na zużycie i przecięcia. Została zastosowana po raz pierwszy w oponie z kolcami Nokian Hakkapeliitta 8 SUV, która zwyciężała
w licznych testach opon. To nadzwyczaj wytrzymałe włókno, które stanowi element konstrukcji ściany bocznej, jest wykorzystywane również w przemyśle lotniczym i obronnym.

Na ścianie bocznej każdej opony z technologią aramidową widnieje logo Aramid. Poniżej znajduje się rozszerzona gama naszych produktów wykorzystujących tę technologię:

Produkty, w których technologia aramidowej ściany bocznej zostanie wprowadzona 1 stycznia 2017 roku:

Nokian Hakkapeliitta LT2

Nokian Rockproof

Nokian Rotiiva AT Plus & Nokian Rotiiva AT

Nokian Rotiiva HT

Produkty, w których już wykorzystano technologię aramidowej ściany bocznej:

Nokian WR SUV 3

Nokian Line SUV

Nokian zLine SUV

Nieznana dotąd trwałośćobejrzyj wideo

Zobacz – tak działa technologia aramidowej ściany bocznej Nokian

Nokian Tyres – producent opon z dalekiej PółnocyTwitter  I YouTube I Facebook I LinkedIn


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS