Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-12-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wierzbicki i Schmidt z własną marką kosmetyków

150x110

Znani z programu „Ostre cięcie” styliści fryzur oraz założyciele sieci salonów fryzjerskich WS Academy – Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt stworzyli profesjonalną linię kosmetyków do włosów. Po dwóch latach poszukiwań najlepszych składników oraz badań powstały eliksiry i esencje, które można już nabyć w drogeriach Rossmann.

Marka Wierzbicki & Schmidt zrodziła się z rosnących oczekiwań konsumentów, którzy profesjonalnych kosmetyków chcieliby używać na co dzień, a także z potrzeb samych twórców, chcących wykorzystywać w swojej pracy zupełnie nowe, inne niż dotychczas produkty. W efekcie pasja, wiedza i doświadczenie mistrzów fryzjerstwa zaowocowały opracowaniem kilku inspirowanych naturą receptur, opartych o wysokiej jakości składniki. Tak powstały eliksiry oraz esencje czyli ekskluzywne szampony i odżywki.

Nasze produkty nazwaliśmy w dość niezwykły sposób, bo tak właśnie działają – wyjątkowo. Efekty zastosowania eliksirów i esencji widać natychmiastowo. Dzięki nim włosy są bardziej odżywione i wzmocnione, nabierają jedwabistej gładkości oraz blasku. Mimo, że to produkty luksusowe, dostępne są w bardzo przystępnej cenie, dzięki czemu z powodzeniem mogą być używane przez wszystkich do codziennej pielęgnacji – mówi Tomasz Schmidt.

Eliksiry i esencje wypełniają wyciągi z ziół, ekstrakty z owoców i składniki aktywne, które oddziałują na najważniejsze potrzeby włosów. W składzie odnaleźć można m.in. rozmaryn, rumianek, arnikę, jasnotę, łopian, szałwię, nagietek, a nawet bluszcz. Owocową formułę tworzą mango, papaja i marakuja, a wzbogacają cukry, witaminy czy keratyna. W produkcji wykorzystano również skarby oceanów, takie jak np. algi Nori. Z uwagi na różne potrzeby włosów, składniki te zamknięto w 3 zestawach kosmetyków: nawilżająco-wzmacniającej CZARNEJ ORCHIDEI, odżywczo-regenerującej PACZULI WONNEJ, BEZZAPACHOWEJ serii dla osób wrażliwych oraz w eliksirze EUKALIPTUS & ROZMARYN, przeciwdziałającym wypadaniu włosów.

– Włosy są ramą dla obrazu twarzy, dlatego ich piękno jest dla nas najważniejsze. Bazując na naturalnych składnikach, pragnęliśmy stworzyć kosmetyki, które zapewnią skuteczną pielęgnację, a jednocześnie będą łagodne dla skóry głowy. Żeby osiągnąć zamierzony efekt, przez dwa lata poszukiwaliśmy idealnych komponentów i przeprowadziliśmy szereg badań oraz testów – wyjaśnia Andrzej Wierzbicki, współautor marki. Dziś wiemy, że było warto, bowiem eliksiry i esencje zbierają pierwsze pochlebne recenzje – dodaje. 

Eliksiry i esencje stosowane są we wszystkich salonach WS Academy i tam również można je zakupić. Ponieważ jednak zostały stworzone głównie z myślą o codziennym zastosowaniu, dostępne są we wszystkich drogeriach sieci Rossmann zlokalizowanych na terenie całego kraju.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS