Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-06-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Lemon Sky JWT z kampanią 360 promującą nowy zasięg Orange

Ruszyła kampania promująca nowy zasięg Orange przygotowana przez Lemon Sky JWT.

Agencja Lemon Sky JWT przygotowała koncepcję promocji nowego zasięgu dostępnego dla klientów sieci Orange. W ramach kampanii agencja odpowiada za strategię działań we wszystkich kanałach, przygotowanie kreacji display wykorzystanych w kanałach online, a także materiałów outdoor.

Koncepcja kreatywna wykorzystuje bardzo popularny wśród użytkowników smatfonów trend selfie. Na przygotowanej na potrzeby kampanii stronie www.nowyzasiegorange.pl użytkownicy mogą dodawać swoje selfie wykonane w różnych zakątkach Polski. Zdjęcia opatrzone najciekawszymi komentarzami codziennie będą nagradzane przez Jury. Dzięki zastosowniu mechanizmów społecznościowych, zdjęcia można dodawać również z poziomu galerii Facebooka, a za pomocą hashtagu #nowyzasieg - poprzez Instagram. Przesłane przez osoby biorące udział w konkursie zdjęcia, stworzą interaktywną mapę nowego zasięgu Orange.

Zabawa potrwa do 15 lipca br., a jej zakończenie zostanie uwieńczone specjalnym spotem emitowanym w TV oraz w internecie. W spocie pojawią się wybrane zdjęcia biorące udział w konkursie.

Działania będą również prowadzone w kanałach social media należących do Orange. Kampanię wspiera przeznaczony do TV i internetu spot, w którym Martyna Wojciechowska zachęca do udziału w konkursie.





Słowa kluczowe:Orange

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS