Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-11-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

Biznes oparty na realizacji marzeń Polaków odnosi sukcesy

150x110

W Polsce coraz większym zainteresowaniem cieszy się realizacja marzeń w formie niezapomnianych przeżyć, w których spełnianiu pomagają wyspecjalizowane firmy. Miłośników różnorodnych doznań nie brakuje w każdej dziedzinie, jednak jak wynika z danych serwisu PrezentMarzeń.com największym zainteresowaniem cieszą się marzenia dostarczające ekstremalnych emocji.

Nowa moda przyszła do Polski z Zachodu, gdzie branża bazująca na realizacji marzeń aktywnie rozwija się od kilkunastu lat. Hiszpanie najchętniej wybierają te, związane głównie z motoryzacją, Francuzi powiązane z turystyką, a w Niemczech dominują marzenia oparte na realizacji sportów ekstremalnych.

W Polsce, podobnie jak w Niemczech również rośnie szybko liczba marzycieli, którzy zgodnie z zrealizowaną sondą serwisu PrezentMarzeń.com deklarują chęć spróbowania sportów ekstremalnych – 36% z nich chce spełniać je za kierownicą (jazda off road, rajdy samochodowe), 26% w powietrzu (skoki spadochronowe, loty balonem, motolotnią czy paralotnią), a 19% w wodzie (nurkowanie, flyboard, parasailing). Polacy nie tylko mówią o swoich marzeniach wśród których poza własnym mieszkaniem i samochodem coraz częściej pojawiają się niestandardowe przeżycia, ale również je realizują. Potwierdzają to rosnące obroty firm, które pomagają swoim klientom w realizacji marzeń, wartość tego rynku szacuje się dziś w Polsce na poziomie 15 mln zł i dynamicznie rośnie.

Współcześni marzyciele to ludzie młodzi, mieszkańcy dużych miast chłonni na przyrost adrenaliny i uwielbiający mocne wrażenia. Są to głównie miłośnicy sportów ekstremalnych, dla których ryzyko jest niezbędnym elementem do osiągnięcia szczęścia. Najwięcej marzeń związanych z niesamowitymi przeżyciami, jak pokazują dane serwisu realizowanych jest w województwie mazowieckim (36%), śląskim (10%) i wielkopolskim (9%). Następnie w dolnośląskim i pomorskim (po 8%), łódzkim (6%), lubelskim (5%) i kujawsko – pomorskim (5%).

Swoje marzenia realizują zazwyczaj osoby młode, 39% stanowią osoby w wieku 25 – 34 lat, a 26 % w wieku 35-44. Na trzeciej pozycji – 20 % klasyfikują się osoby pomiędzy 18 a 24 rokiem życia. Co ciekawe są to zazwyczaj ludzie zarabiający „średnią krajową”, w przedziale pomiędzy 2000 – 3500 zł netto miesięcznie, aż 48% ankietowanych. Jedynie 11 % deklaruje zarobki powyżej 5 000 zł netto miesięcznie. Interesujący jest fakt, iż to kobiety głównie są pomysłodawczyniami oryginalnych i niezapomnianych marzeń (68%), najczęściej to one chcą pomóc spełnić swojemu partnerowi ekstremalne doznania w powietrzu, na drodze lub pod wodą.

Wśród podniebnych przeżyć – marzeń Polaków największą popularnością cieszą się m.in. skok na bungee, lot balonem, motolotnią i paralotnią. Z kolei za kierownicą najchętniej dostarczamy sobie dawki adrenaliny przejażdżką Ferrari, Lamborghini, na kursie driftingu czy poprzez rajdowy trening.

W ciągu 5 lat od powstania firmy, pomogliśmy w realizacji marzeń niemal 12 000 Klientów. Wierzymy, że nasza działalność pomaga czerpać ludziom jeszcze więcej radości i satysfakcji z życia. Nasi Klienci okazali się bardzo kreatywni zgłaszając nam kolejne niesamowite pomysły na realizacje własnych marzeń lub dla swoich najbliższych. Większość z tych propozycji związanych jest z rozwijaniem pasji, aktywnością fizyczną i doświadczaniem niezapomnianych emocji – komentuje Kornel Piesio z serwisu PrezentMarzeń.com, należącego do firmy Emotivo - laureata nagrody Gazele e-Biznesu 2014.

W Polsce z roku na rok rośnie liczba marzycieli, którzy są gotowi podjąć ryzyko, aby przeżyć wyjątkowe emocje w powietrzu, za kierownicą lub w wodzie. Co oznacza, iż najlepsze firmy profesjonalnie zajmujące się spełnianiem marzeń Polaków czeka dalszy dynamiczny rozwój.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS