SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicis Groupe Polska wspiera ofiary powodzi

Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez agencje należące do Publicis Groupe (m.in. Starcom, Zenith, Leon Burnett, Saatchi&Saatchi) ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. 

Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki, Czechowice-Dziedzice, Ustroń, Pszczyna i Krzyżanowice, oferując wsparcie w odbudowie ich życia i społeczności.

- Do niesienia natychmiastowej pomocy włączali się wszyscy. Wiemy, że trudno jest utrzymać zaangażowanie na takim samym poziomie przez dłuższy czas, a pomoc będzie potrzebna jeszcze przez wiele miesięcy. Uznaliśmy, że teraz kluczowe będzie utrzymanie uwagi i długodystansowego wsparcia, dlatego skoncentrowaliśmy się na akcji, która poruszy i zmotywuje do działania również po tym szczytowym momencie mobilizacji społecznej. Włączyliśmy się do pomocy dając, to co umiemy robić najlepiej – opowiadać poruszające i motywujące do działania historie – powiedziała Hanna Jackowska, general manager Leo Burnett Warszawa

Za kreację wielokanałowej kampanii charytatywnej odpowiadają Leo Burnett Warszawa i Publicis Worldwide, za obsługę mediową – Spark Foundry oraz PMX, za produkcję – Prodigious, a komunikację PR – agencja MSL. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.

Publicis Groupe pomaga dotkniętym powodzią

Na jej potrzeby powstały spoty telewizyjne, wideo do social mediów i digitalu, formaty OOH i DOOH, artykuły do wybranych mediów, materiały digitalowe dla retailu, a także dedykowana, która automatycznie przekierowuje do specjalnie utworzonych na siepomaga.pl zbiórek. Każdy może zdecydować, który powiat chce wesprzeć, dzięki czemu akcja pomocy dla powodzian staje się bardziej personalna, ale i bezpośrednia. W ramach działań kampanijnych, platforma siepomaga.pl, zrzekła się jakichkolwiek prowizji od darowizn, w wyniku czego do potrzebujących trafia 100% wpłat.

- Doskonale wiemy, że tragedia, która spotkała mieszkańców zniszczonych terenów, wkrótce zniknie z programów newsowych, a tam na miejscu wciąż trwa walka o przetrwanie. W takich momentach możemy udowodnić, że kreacja, zaangażowanie i współpraca ekspertów od marketingu, nowoczesnych technologii i komunikacji mają ogromną moc. Nasza kampania ma sprawić, że potrzeby ludzi dotkniętych tragedią wciąż będą nas poruszać i zachęcać do pomocy, Dziękuję naszym agencjom, Fundacji Siepomaga i wszystkim partnerom mediowym oraz retailmediowym, którzy zgodzili się dołączyć do naszej akcji. To jest ten moment, kiedy na pewno czujemy, że razem robimy więcej - powiedział Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, krajach bałtyckich i w Ukrainie.  

Na apel Publicis Groupe inicjatora kampanii odpowiedziały najważniejsze i najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Powierzchni reklamowej i czasu antenowego bezpłatnie udzielą wydawcy: online tj. Agora, Bauer, Burda, Filmweb, Infor, Listonic, Polityka, Puls Biznesu, RASP, Teads, TVN Warner Bros. Discovery, Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media; telewizyjni TVN Warner Bros. Discovery, Polsat, Mea Salus oraz dołączyli przedstawiciele OOH min. AMS, Clear Channel, IMS, Media Miejskie, Screen Network, Ströer, Synergic, Prasa Agora, Bauer, Polityka, Puls Biznesu, a także retailerzy tj. Empik, Leroy Merlin, Grupa OLX i Tik Tok reprezentujący media społecznościowe.

Wszystkie działania w powyższych mediach będą prowadzone do końca listopada.

Kreacje są adaptacją głośniej akcji z 1997 roku, w ramach której powstał poruszający plakat „POMOCY” autorstwa Michała Bobrowskiego, ówczesnego art directora Leo Burnett. W tej odsłonie Bobrowski przygotował alfabet, który został użyty w tworzeniu kreacji z nazwami konkretnych miejscowości. W formatach wideo, głosu użyczył lektor Łukasz Talik.


 

Dołącz do dyskusji: Publicis Groupe Polska wspiera ofiary powodzi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl