SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polregio z nowym szefem marketingu

Stanowisko chief marketing officera w spółce Polregio objął Marcin Hinz. Zastąpił Sylwię Szyszkowską-Wilkowską, która po 9 latach rozstała się ze spółką. 

Marcin HinzMarcin Hinz

Spółka Polregio wprowadziła zmiany w strukturze, by lepiej koordynować działania służące wizerunkowi firmy. Do biura marketingu i promocji włączono wydział odpowiedzialny za komunikację. Na czele tej struktury stanął - w roli chief marketing officera - Marcin Hinz, ktory odpowiada za całość działań marketingowych, promocyjnych, a także komunikacyjnych.

Marcin Hinz od wielu lat związany jest z branżą badawczą. Ostatnio pełnił funkcję head of qual tworzył i rozwijał pion badań jakościowych w polskim oddziale grupy badawczej OpinionWay. Wcześniej był m.in. senior research managerem i public affairs officer w Ipsos Polska.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Dotychczas na czele marketingu spółki Polregio stała Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, która po 9 latach pracy odeszła ze spółki. 

Spółka Polregio od sierpnia ma nowego rzecznika prasowego - jest nim Jakub Leduchowski.

Dołącz do dyskusji: Polregio z nowym szefem marketingu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fff
Ma marketing w małym paluszku.
odpowiedź
User
ASK
A po co tam marketing z kim oni konkurują?
odpowiedź