SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Boomerang Team dla Panasonic Polska

Agencja event marketingowa Boomerang Team przygotowała promocję sprzedaży nowej serii modeli aparatów cyfrowych marki LUMIX.

Akcja dla Panasonic Polska jest realizowana w największych miastach w całej Polsce. Promocja aparatów cyfrowych rozpoczęła się 13 maja i potrwa do połowy lipca.

Zadaniem realizowanej kampanii jest wprowadzenie nowej serii aparatów Lumix na rynek oraz poinformowanie o nowej  funkcji MEGA O. I. S (optyczna stabilizacja obrazu). Celem prowadzonych działań jest zapoznanie z produktem, przedstawienie nowego asortymentu, umocnienie pozycji marki na rynku oraz wzrost sprzedaży. Grupą docelową są osoby potencjalnie zainteresowane zakupem aparatu cyfrowego. Za każdy zakupiony aparat cyfrowy  klient otrzymuje w prezencie statyw do aparatu.

Promocja sprzedaży nowego produktu koordynowana jest przez Agencję Reklamową DSK Sp. z o.o., natomiast realizowana przez agencję event marketingową Boomerang Team. 5 osobowa grupa (4 promotorów oraz koordynator) to osoby, które posiadają fachową wiedzę z dziedziny fotografii a ponadto zostały przeszkolone przez Panasonic Polska. Promotorzy posiadają szczegółowe informacje na temat poszczególnych nowych modeli Lumix oraz udzielają klientom fachowych rad przy wyborze sprzętu fotograficznego. Akcje prowadzone są od piątku do niedzieli w ponad 20 sklepach Media Markt, 2 Saturnach, 2 Fotostopach (firmowe sklepy Eurocoloru) oraz 3 sklepach firmy Sonar w całym kraju. Do zadań koordynatora należy również kontrola promotorów, dostarczenie im odpowiedniej ilości materiałów, przygotowanie dokumentacji fotograficznej oraz logistyczne zaplanowanie każdorazowego weekendu promocyjnego.

W akcjach wykorzystywane są materiały POS: katalogi  LUMIX, ulotki informacyjne oraz gadżety cukierki w opakowaniu z  napisem LUMIX przygotowane przez DSK Sp. z o.o.

Dołącz do dyskusji: Boomerang Team dla Panasonic Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl